UFC (XONE)
Detailní popis produktu
Octagon™ vám nabídne dosud nejrealističtější ztvárnění zápasů bojových umění. S podporou technologie EA SPORTS IGNITE vám každý zápasník, úder, sražení soupeře k zemi či vzdání se dají pocítit, jaký je boj doopravdy.
MMAi – Psychika zápasníka smíšených bojových umění je stejně důležitá, jako jeho odvaha. Postava každého licencovaného zápasníka ve hře bude mít proměnlivé cíle a rozpisy zápasů na základě reálné situace a jejího vývoje. Pokud nevyjde plán A, bude se muset přizpůsobit plánu B nebo C. Podle karet skóre budete moct odhadnout, zda se bojovník řízený hrou bude snažit o knokaut, nebo donucení soupeře vzdát se. S chytřejšími protivníky budete svádět náročnější a méně předvídatelné duely.
Real-Time Exertion (Námaha v reálném čase) – Duely v UFC patří mezi jedny z nejnáročnějších sportovních výkonů na světě. Zápasníci smíšených bojových umění musí projevovat maximální nasazení při každém pohybu. Systém Real-Time Exertion se stará o to, že každý takový moment vypadá ve hře jako ve skutečnosti. V reálném čase můžete sledovat, jak se napínají žíly, pokožka mění barvu, svaly se smršťují a v průběhu jednotlivých kol roste únava. Stanete se přímými svědky intenzity výkonu těch nejlepších bojovníků světa.
Precision Movement (Přesný pohyb) – MMA je sport, kde rozhodují centimetry a počítá se každý krok a pohyb. Díky systému Precision Movement, řízeném technologií EA SPORTS IGNITE, stojí zápasníci pevně na zemi, a zcela je tak eliminováno nerealistické klouzání a přesouvání po ploše ringu. Fyzikálně autentické pohyby zaručují realistické ztvárnění akce, kde se celkový přenos energie odspoda nahoru projevuje v podobě razantnějších a věrohodnějších úderů a sražení k zemi.
Dynamic Striking (Dynamické údery) – Zápasník smíšených bojových umění využívá okolní prostředí ke své výhodě. Vůbec poprvé máte tutéž možnost i ve hře inspirované soutěží UFC. Dynamické prostředí umožňuje provádět v Octagonu úchvatné pohyby, jako jsou kopy s otočkou, supermanovské údery a mnohé další. Pokud zkombinujete tyto schopnosti s nejlepší technologií zasazování úderů ve videohrách, stačí k obratu v zápasu jediná perfektní rána.
Real Damage (Reálné poškození) – Každý zápasník ví, že jediná povedená rána protivníka může znamenat konec. EA SPORTS UFC představuje nelineární systém poškození, kde lze i jedním zásahem soupeři přivodit bolestivý úder. Systém také produkuje velké množství různých tržných ran a pohmožděnin realistického vzhledu. Nic takového v simulátoru bojového hry dosud nebylo možné.
Bazar: Použitá hra.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.